Feil ved pålogging i DFØ-app
Incident Report for DFØ
Resolved
Dersom du opplever problemer med å logge på i DFØ-app og mottar feilmelding, vennligst oppdater appen til den nyeste versjonen tilgjengelig på App Store eller Google Play, avhengig av hvilken type telefon du har.

Hvis du likevel fortsatt opplever problemer med pålogging etter oppdateringen, vennligst forsøk følgende:

Android:

Gå inn på Innstillinger -> Apper -> DFØ -> Lagring -> Tøm data.
Forsøk så å logge inn på ny.

iPhone:

Innstillinger -> Safari -> Tøm logg og nettsteddata
Slett appen og installer den på ny.
Posted Nov 23, 2023 - 08:20 CET
Monitoring
Dersom du opplever problemer med å logge på i DFØ-app og mottar feilmelding, vennligst oppdater appen til den nyeste versjonen tilgjengelig på App Store eller Google Play, avhengig av hvilken type telefon du har.

Hvis du likevel fortsatt opplever problemer med pålogging etter oppdateringen, vennligst forsøk følgende:

Android:

Gå inn på Innstillinger -> Apper -> DFØ -> Lagring -> Tøm data.
Forsøk så å logge inn på ny.

iPhone:

Innstillinger -> Safari -> Tøm logg og nettsteddata
Slett appen og installer den på ny.
Posted Nov 21, 2023 - 08:12 CET
Identified
Dersom du opplever problemer med å logge på i DFØ-app og mottar feilmelding, vennligst oppdater appen til den nyeste versjonen tilgjengelig på App Store eller Google Play, avhengig av hvilken type telefon du har.

Hvis du likevel fortsatt opplever problemer med pålogging etter oppdateringen, vennligst forsøk følgende:

Android:

Gå inn på Innstillinger -> Apper -> DFØ -> Lagring -> Tøm data.
Forsøk så å logge inn på ny.

iPhone:

Innstillinger -> Safari -> Tøm logg og nettsteddata
Slett appen og installer den på ny.
Posted Nov 19, 2023 - 13:20 CET
This incident affected: DFØ-app.