Feil ved pålogging i DFØ-app

Incident Report for DFØ

Resolved

Dersom du opplever problemer med å logge på i DFØ-app og mottar feilmelding, vennligst oppdater appen til den nyeste versjonen tilgjengelig på App Store eller Google Play, avhengig av hvilken type telefon du har.

Hvis du likevel fortsatt opplever problemer med pålogging etter oppdateringen, vennligst forsøk følgende:

Android:

Gå inn på Innstillinger -> Apper -> DFØ -> Lagring -> Tøm data.
Forsøk så å logge inn på ny.

iPhone:

Innstillinger -> Safari -> Tøm logg og nettsteddata
Slett appen og installer den på ny.
Posted Nov 23, 2023 - 08:20 CET

Monitoring

Dersom du opplever problemer med å logge på i DFØ-app og mottar feilmelding, vennligst oppdater appen til den nyeste versjonen tilgjengelig på App Store eller Google Play, avhengig av hvilken type telefon du har.

Hvis du likevel fortsatt opplever problemer med pålogging etter oppdateringen, vennligst forsøk følgende:

Android:

Gå inn på Innstillinger -> Apper -> DFØ -> Lagring -> Tøm data.
Forsøk så å logge inn på ny.

iPhone:

Innstillinger -> Safari -> Tøm logg og nettsteddata
Slett appen og installer den på ny.
Posted Nov 21, 2023 - 08:12 CET

Identified

Dersom du opplever problemer med å logge på i DFØ-app og mottar feilmelding, vennligst oppdater appen til den nyeste versjonen tilgjengelig på App Store eller Google Play, avhengig av hvilken type telefon du har.

Hvis du likevel fortsatt opplever problemer med pålogging etter oppdateringen, vennligst forsøk følgende:

Android:

Gå inn på Innstillinger -> Apper -> DFØ -> Lagring -> Tøm data.
Forsøk så å logge inn på ny.

iPhone:

Innstillinger -> Safari -> Tøm logg og nettsteddata
Slett appen og installer den på ny.
Posted Nov 19, 2023 - 13:20 CET
This incident affected: DFØ-app.