På grunn av problemer hos vår driftsleverandør, er dessverre en del av våre systemleveranser nede. Dette gjelder blant annet DFØ selvbetjeningsportal, DFØ-app, inn- og utgående EHF-faktura og utgående EHF-ordre.

Incident Report for DFO

Resolved

Driftsleverandør melder nå at løsningen er oppe og fungerer som normalt.
Posted Sep 14, 2022 - 17:45 CEST

Update

På grunn av problemer hos vår driftsleverandør, er dessverre en del av våre systemleveranser nede. Dette gjelder blant annet DFØ selvbetjeningsportal, DFØ-app, inn- og utgående EHF-faktura og utgående EHF-ordre.
Posted Sep 14, 2022 - 13:29 CEST

Update

På grunn av problemer hos vår driftsleverandør, er dessverre en del av våre systemleveranser nede. Dette gjelder blant annet DFØ selvbetjeningsportal, DFØ-app, inn- og utgående EHF-faktura, utgående EHF-ordre og remittering.
Posted Sep 14, 2022 - 12:09 CEST

Update

We are continuing to investigate this issue.
Posted Sep 13, 2022 - 23:01 CEST

Investigating

Det jobbes med å løse problemet og få tjenesten operativ.
Posted Sep 13, 2022 - 22:59 CEST
This incident affected: Lønnstjenester (Selvbetjeningsportalen, Betalmeg, DFØ HR, Turnussystemer, Turnussystemer: GATGO, Turnussystemer: MinGAT, Innsikt for HR og lønn) and DFØ-app.