A fix has been implemented and we are monitoring the results.
Posted May 27, 2022 - 09:06 CEST
Update
Vi har identifisert at Feil 13 kan oppstå når det er eksisterende faner med tidligere ID-porten pålogginger i nettleser som benyttes på telefonen.
Midlertidig løsning kan da være å lukke disse fanene før en forsøker ny pålogging i mobil app. Eventuelt kan en forsøke å benytte annen nettleser på telefonen.
Vi arbeider med feilretting, og foreløpig venter vi at disse problemene vil løses etter oppgraderingen 25.-27. mai.
Posted May 23, 2022 - 12:04 CEST
Identified
Vi har identifisert at feilen kan oppstå når det er eksisterende faner med tidligere ID-porten pålogginger i nettleser som benyttes på telefonen.
Midlertidig løsning kan da være å lukke disse fanene før en forsøker ny pålogging i mobil app. Eventuelt kan en forsøke å benytte annen nettleser på telefonen.
Vi arbeider med å rette dette problemet.
Posted May 11, 2022 - 09:15 CEST
Update
Vi er klar over problemet og arbeider med saken.
Problemet kan være relatert til at en har flere eksisterende faner med pålogging via ID-porten i nettleser på telefonen som benyttes.
Løsning kan da være å lukke disse fanene før en forsøker ny pålogging i mobil app. Eventuelt kan en forsøke å benytte annen nettleser på telefonen, eller slette nettleserdata på nettleseren som benyttes og deretter lukke denne helt.
Posted May 06, 2022 - 13:30 CEST
Investigating
Enkelte brukere får gjentakende Feil 13 i mobil app og må reautentisere seg hver gang de går inn i appen. Vi undersøker dette.