Treghet ved pålogging og bruk av DFØ Appen, Selvbetjeningsportal og Betalmeg
Incident Report for DFØ
Resolved
Feilen er funnet og korrigert. Systemet er nå operativt igjen med god respons
Posted Nov 18, 2024 - 16:30 CET
Update
Feil er identifisert og vi jobber nå med software leverandør for å fikse problemet.
Det kan fortsatt oppleves treghet i app og selvbetjeningsportal.
Posted Nov 18, 2024 - 14:29 CET
Identified
Feil er identifisert og vi jobber nå med software leverandør for å fikse problemet.
Forventet tid for å ha korrigere feil er estimert til kl 13.
Posted Nov 18, 2024 - 10:54 CET
Update
Selvbetjeningsportalen fungerer nå delvis på enkelte av flisene.
DFØ app er fortsatt utilgjengelig, men det jobbes med feilsøking.
Saken oppdateres etter hvert.
Posted Nov 18, 2024 - 09:39 CET
Update
Vi har for øyeblikket treghet i vår DFØ App og Selvbetjeningsportalen.
Problemene medfører at brukere kan oppleve å ikke få tilgang til appen eller funksjoner i selvbetjeningsportalen.

Vi arbeider med å løse problemene, og beklager ulempene problemene medfører.
Posted Nov 18, 2024 - 08:53 CET
Update
Vi opplever for øyeblikket treghet i vår DFØ App og Selvbetjeningsportalen.
Feilsøking pågår og saken oppdateres etter hvert.
Posted Nov 18, 2024 - 08:30 CET
Update
Vi opplever for øyeblikket treghet i vår DFØ App og Selvbetjeningsportalen.
Feilsøking pågår og saken oppdateres etter hvert.
Posted Nov 18, 2024 - 07:33 CET
Investigating
Vi opplever for øyeblikket treghet i vår DFØ App og Selvbetjeningsportalen.
Feilsøking pågår og saken oppdateres etter hvert.
Posted Nov 18, 2024 - 07:31 CET
This incident affected: Lønnstjenester (Selvbetjeningsportalen, Betalmeg, Tilsetting og arbeidskontrakt) and DFØ-app.