Feilen er funnet og korrigert. Systemet er nå operativt igjen med god respons
Posted Nov 18, 2024 - 16:30 CET
Update
Feil er identifisert og vi jobber nå med software leverandør for å fikse problemet. Det kan fortsatt oppleves treghet i app og selvbetjeningsportal.
Posted Nov 18, 2024 - 14:29 CET
Identified
Feil er identifisert og vi jobber nå med software leverandør for å fikse problemet. Forventet tid for å ha korrigere feil er estimert til kl 13.
Posted Nov 18, 2024 - 10:54 CET
Update
Selvbetjeningsportalen fungerer nå delvis på enkelte av flisene. DFØ app er fortsatt utilgjengelig, men det jobbes med feilsøking. Saken oppdateres etter hvert.
Posted Nov 18, 2024 - 09:39 CET
Update
Vi har for øyeblikket treghet i vår DFØ App og Selvbetjeningsportalen. Problemene medfører at brukere kan oppleve å ikke få tilgang til appen eller funksjoner i selvbetjeningsportalen.
Vi arbeider med å løse problemene, og beklager ulempene problemene medfører.
Posted Nov 18, 2024 - 08:53 CET
Update
Vi opplever for øyeblikket treghet i vår DFØ App og Selvbetjeningsportalen. Feilsøking pågår og saken oppdateres etter hvert.
Posted Nov 18, 2024 - 08:30 CET
Update
Vi opplever for øyeblikket treghet i vår DFØ App og Selvbetjeningsportalen. Feilsøking pågår og saken oppdateres etter hvert.
Posted Nov 18, 2024 - 07:33 CET
Investigating
Vi opplever for øyeblikket treghet i vår DFØ App og Selvbetjeningsportalen. Feilsøking pågår og saken oppdateres etter hvert.
Posted Nov 18, 2024 - 07:31 CET
This incident affected: Lønnstjenester (Selvbetjeningsportalen, Betalmeg, Tilsetting og arbeidskontrakt) and DFØ-app.