Alle brukere av mobil app må forsikre seg om at de har siste versjon av DFØ Selvbetjening til iOS og Android, versjon 2.0.3. Last ned ny versjon av app fra Appstore, og forsøk på nytt.
Dersom en likevel får feilmeldingen, forsøk å lukke appen helt, og åpne den på nytt.
Posted Jun 07, 2022 - 08:03 CEST
Update
Løsning på denne feilsituasjonen er å lukke appen. Steng ned appen helt og så åpne igjen - da vil du komme inn i mobil appen.
Dersom dette likevel ikke fungerer kan en slette nettleserdata i standard nettleser på mobiltelefonen, se veiledning under for hvordan dette gjøres i de vanligste nettleserne i iOS og android.
Android:
Android Mobil – Innebygd nettleser
Start nettleseren "Internett" Klikk på meny – tre horisontale streker nede i høyre hjørne Velg "Innstillinger" Velg "Personlige data" Velg "Slett nettlesingsdata" Kontroller at "Inf.kaps. og sidedata" er huket av Klikk på "Slett" Lukk nettleser og åpne igjen før du prøver å logge inn på nytt
Android Mobil – Firefox
Start nettleseren "Firefox" Klikk på meny – tre prikker nede i høyre hjørne Velg "Innstillinger" Velg "Slett nettleserdata" Kontroller at "Infokapsler" er huket av Klikk på "Slett nettleserdata" Klikk på "Slett" Lukk nettleser og åpne igjen før du prøver å logge inn på nytt
Android Mobil – Chrome
Start nettleseren "Chrome" Klikk på meny – tre horisontale prikker oppe i høyre hjørne Velg "Innstillinger" Velg "Personvern og sikkerhet" Velg "Slett nettleserdata" Kontroller at "Informasjonskapsler og data fra nettsteder" er huket av Klikk på "Slett data" Klikk på "Tøm" Lukk nettleser og åpne igjen før du prøver å logge inn på nytt.
iPhone:
Her finner du instruks for å slette informasjonskapsler i ulike iOS nettlesere:
Safari
Gå inn på "Innstillinger" Velg "Safari" Velg "Tøm logg og nettstedsdata" Klikk på "Tøm logg og data" Lukk innstillinger Åpne Safari-appen og prøv å logge inn på nytt
Chrome
Start nettleseren "Chrome" Trykk på meny - tre horisontale prikker nede i høyre hjørne på iPhone/oppe i høyre hjørne på iPad Velg "Logg" Velg "Slett nettleserdata" Kontroller at "Tidsperiode" er satt til "Alle datoer" Kontroller at "Informasjonskapsler og nettstedsdata" er huket av Klikk på "Slett nettleserdata" Lukk nettleser og åpne igjen før du prøver å logge inn på nytt
Posted Jun 01, 2022 - 11:08 CEST
Identified
Løsning på denne feilsituasjonen er å lukke appen. Steng ned appen helt og så åpne igjen - da vil du komme inn i mobil appen.
Posted May 30, 2022 - 10:28 CEST
Investigating
Løsning på denne feilsituasjonen er å lukke appen. Steng ned appen helt og så åpne igjen - da vil du komme inn i mobil appen.